Bra och dåliga nyheter
2010-09-06 / 13:17:26 / Boogie Woogie

idag har jag både bra och dåliga nyheter. Vi kan ju lika gärna börja med de dåliga, för dom leder till dom bra. Boogie går skit just nu... går emot varenda sak, och jag kan knappt tränsa henne för hon bara drar upp huvudet. Så jag ska skicka iväg henne ett tag, för jag orkar verkligen inte... Sen får vi se hur hon är när hon kommer tillbaka, känner jag att det inte går bra då så tänker jag nog sälja henne. Men här kommer de bra nyheterna, vi har en plan! Hästen ska antagligen skickas iväg till krogs, ni vet Tom Krog ;) Dessvärre så hade dom ont om stallplatser, så jag kommer antagligen få en häst i utbyte från som sålänge. Ingenting är klart än, men jag tkr att det verkar som en lysande plan :) Skriver mer om det senare.

Ikväll ska vi nog dra ut en stund, för att inte dega ihop. Kan skriva mer sen för har ingenting att skriva om.

2 Kommentarer
Anonym:

Jag hade kunnat sagt till dig ifrån början att de skulle bli sådär.. Du är en ung tjej som är duktig på din ponny, men en stor unghäst som dessutom är import och är hanterad av förmodligen större killar och mkt mer erfarna människor, och när jag skriver så menar jag inte att vara dum emot dig, utan att du köpte dig en för ung häst när du inte är så erfaren pga din ålder! Lycka till!



SKRIVET DEN: 2010-09-06 KL: 21:51:44
Bella:

Ge inte upp!



SKRIVET DEN: 2010-09-07 KL: 10:49:20 URL: http://ventusfilius.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: