Dagens Ridpass - Crazy
2010-09-13 / 21:15:08 / Dagens Ridpass

Red bara Crazy idag, och det gick så SJUKT jävla bra! En helt underbar häst att rida, och det är du andra gången jag rider henne ordentligt och har redan börjat hitta rätt knappar. Vi tränade på att få henne lugn och inte sprina och mot slutet var hon jättefin, så jag red lite bommar då också. Jag kan bara säga att jag är helt kär i hästen och skulle kunna stå och mysa me henne i all evighet, för hon är så himna kelsjuk. Imorn är det hoppträning me henne så vi får se hur det går då, men tror nog att det ska gå bra :)

Smoothie ska ridas imorn, för kim sa att hon såg normal ut i benet, att jag bara fått för mig att hon ser konstig ut, och sedan intalar jag mig själv att jag ser ngt konstigt, men så kan det ju vara. Vi får se imorn när jag rider hur hon är :)

Idag har vi btw varit i motala och slagit med lie, hahha bondevarning! Det var jobbigt, men helt ok. Sen fick vi fika, fortsatte slå lite till, sen åkte vi hem. En helt okej dag i skolan alltså, vilket är kul för då blir jag pepp på skolan imorn! Funtar på att flytta till ett annat hus, för det verkar som om min rumskompis inte uppskattar min närvaro... vet inte om jag gör ngt fel, men jag hoppas inte det. Själv trivs jag jättebra här och är inte alls pepp på att bo själv, men jajaj....

Saknar Bella något otroligt <3 världens bästa människa måste jag säga, och det känns konstigt att vara utan henne :(
Här fick ni iaf ett hyfsat inlägg, som jag tror att ni klarar er på tills imorn då det blir ny update. Svårt att skriva när man har så mkt att göra om dagarna, men ska försöka så gott jag kan. Puss och hej, leverpastej!


Crazy in love <3


2 Kommentarer
Veronica:

sjukt fin häst crazy är (: hehe bli inte för kär nu eftersom din andra häst kommer ju tillbaka senare ^^(inget illa menat)..Hur är det med smoothie? =)



SKRIVET DEN: 2010-09-14 KL: 07:43:26
madeleine:

Varför rider du Crazy ? :)



SKRIVET DEN: 2010-09-14 KL: 13:00:24



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: