Födelsedag och Skördefest!
2010-09-23 / 12:10:09 / Min vardag

Igår fyllde jag ju år, blev en bra dag, kanske den bästa födelsedagen också! Fick ett halsband frå pojkvännen med ett hjärta på, fiiint! På kvällen var det skördefest, en fest dom anordnas av skolans elevråd. Det var sjukt kul! Började typ vid 21.00 och slutade omkring 01.00! Jag har inte haft så kul på länge. Dansade mkt, och hela kvällen vart riktigt lyckad, så nu taggar man till nästa fest, julfesten, som är nångång i december. Smoothie har blivit klippt nu, inte världens finaste kanske, men det får la duga :D
Fritid kom och ville att jag skulel blåsa igår, men jag är ju snäll flicka så dom trodde inte på mig. Men fick iaf blåsa, och det visade 0, såå hahahhaha!!! Tror verkligen att dom ville sätta dit mig, men jag är fan inte dum!
Idag har vi mest chilldag, så snart väntar bara övning i stallet, sen slutar jag halv 4. Skriver mer någon annan gång, bye!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: