Hejdå Boogie <3
2010-09-11 / 17:47:51 / Min vardag

Idag åker boogie iväg på tillridning. Eller ahh jag tror det iaf ;) hoppas att hon blir roligare när hon kommer tillbaka därifrån iaf, för just nu är hon bara jobbig. Smoothie har sträckt sig så hon får vila lite just nu, men ska ut och skritta på ´henne imorn tror jag, sen börja lite igen på måndag. Hon är världens finaste<3  Annars är allt bra här i linköping, och jag trivs fortfarande lika bra, dock går skolan mindre bra, då jag inte är där så ofta, hehhehehe... har ni några frågor så fråga på bara ;)



2 Kommentarer
Anonym:

men boogie e ju bara 4 och import så hon testar nog bara hon eju en häst precis som alla andra så de ska nog gå bra ska du se :)



SKRIVET DEN: 2010-09-11 KL: 19:23:46
Anonym:

Alla hästar kan ridas.kanske beror det på ryttaren



SKRIVET DEN: 2010-09-12 KL: 00:32:15



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: