Inte haft tid att skriva eftersom att jag...
2010-09-17 / 12:15:40 / Min vardag

... håller på att flyttar!! :) Hahaha nu kanske ni tror att jag ska flytta tillbaka till sthlm men icke sa nicke! Vart lite trött på att bo för nära stallet så jag håller på att flyttar till ett annat av skolans boende som är lite mer "civilt". De ligger i Jungsbro, alltså vretas lilla "stad". Tar lika lång tid att åka till skolan från det här boendet som från det förra. Men iaf. jag flyttar imorn så jag kommer inte ha tid att skriva, men kanske hinner med att bjude på en bild lite senare när jag möblerat och sådant :) Smoothie och Crazy mår bra och båda ska ridas idag :) btw, Inge mer "hjälp jag har inge mat hemma, jag måste åka till hemköp!" hahaha nu har jag hemköp typ 20 sekunder ifrån mig :D

I <3 HEMKÖP!!


1 Kommentarer
Pappa:

Hej det heter Ljungsbro och inte Jungsbro

Ha!!Ha!

Men köp blodpudding det är billigt



SKRIVET DEN: 2010-09-19 KL: 15:17:00



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: