Lördagens tävling!
2010-09-26 / 08:34:06 / Tävlingar

En riktigt luyckad dag, men en nöjd och glad häst och ryttare. Red fram ganska länge, för dom var riiiktigt sega. Skrittade på en bra stund innan jag gick in på framhoppningen där man nästan kvävdes ihjäl. Vart som en bastu där inne. Smoothie var fin och lyssnade på mig riktigt bra :) Fick bli en snabbis eftersom att hon vart dösvettig och ville inte komma in på banan med en "död" ponny. Lagom tills jag blev insläppt var hon nu nästan torr, och min ritt var otroligt bra. Hoppade fint över varenda hinder utan att slå i dom. Dock fick hon ett litet skitpet, men gud så hon hoppade. Tror att det är bästa msvB hittills, eftersom att det verkligen var lugn, och samlad, samtidigt som jag kände att vi hade ett riktigt bra samspel. Tror att innesesongen kommer bli bra, och vi kommer färdas frammåt med raketfart!! MSVA - Inte länge kvar nu va!?!? :D

Idag blir det btw globenkval(125cm), satsar på en felfri runda så får vi hoppas att den räknas som en felfri msvb, kanske är våra mål närmare än vi tror :D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: