Saknar dig, min vän <3
2010-09-20 / 19:19:21 / Min vardag

Melina Alcantara <3

Du anar inte hur mkt jag saknar och behöver dig just i denna stund. Utan dig så är jag bara vemsom hellst, men med dig så känner jag mig alltid som ngt extra, jag känner mig speciell tsm med dig <3 Kollade nyss på gamla bilder vi har tsm, och lyssnade på våra låtar och gud vad jag grät. Du är min andra halva och utan dig känner jag mig tom. Jag kan inte tänka, och jag vet knappt vem jag själv är. Det vet jag när du är med, när du står vid min sida. Det är som om du är mina tankar. Saknar dig enormt, men snart träffas vi.. Avståndet spelar ingen roll, för i mina ögon kommer du alltid att vara den söta, snälla, underbara Melina, min allra bästa vän! <3


Jag behöver dig för att må bra gumman, så lämna mig aldrig, och låt mig alltid få ha dig vid min sida. Du har en plats djupt inne i mitt hjärta som ingen annan kan ersätta, JAG ÄLSKAR DIG <3


2 Kommentarer
Anonym:

blogga meeeer! :)))



SKRIVET DEN: 2010-09-22 KL: 18:52:35
Melina:

VA SÖÖT DU ÄR ÄLSKLING ! <3



SKRIVET DEN: 2010-09-24 KL: 16:57:04 URL: http://meelajna.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: