Söndagens tävlingsresultat
2010-09-27 / 08:38:52 / Tävlingar

Dagens klass var ju msvB+5(125cm) alltså Globenkvalet. Var nervös innan eftersom att jag aldrig hoppat en hel bana på den höjden förut men framhoppningen gick jättebra, och hon hoppade fint över varje hinder. Dock känder det att hon inte var lika peppad idag, utan hoppade mest bara för att. Väl inne på banan var hon först jätteseg, sen när startsignalen tjöt blev hon jättepigg. Men sprången blev bra. Rev först 2an, bara ett lite pet, utan anledning. Sen kom jag för nära på 5an, så jag rev det, vilket gav oflyt till kombinationen så att jag rev både 6a och 6b. Men annars är jag riktigt nöjd över hur helgen har gått, dock tycker jag att jag borde låtit henne sköta det lite mer idag eftersom att jag gärna ville vara där och pilla, men bättre går det nästa gång! :)

Filmer från båda rundorna är på G! :D

2 Kommentarer
Sandra:

Kikar in.. Hur var din helg? :)



SKRIVET DEN: 2010-09-27 KL: 09:03:09 URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Anonym:

så kom du med i globen? :)



SKRIVET DEN: 2010-09-28 KL: 15:27:53



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: