Svar på tal
2010-09-07 / 12:04:16 / Min vardag

Från Anonym:
Jag hade kunnat sagt till dig ifrån början att de skulle bli sådär.. Du är en ung tjej som är duktig på din ponny, men en stor unghäst som dessutom är import och är hanterad av förmodligen större killar och mkt mer erfarna människor, och när jag skriver så menar jag inte att vara dum emot dig, utan att du köpte dig en för ung häst när du inte är så erfaren pga din ålder! Lycka till!

Svar: Jaa! Jag vet vad du talar om och jag tkr definitivt att du har helt rätt. Det var fel av mig att köpa en så ung och stor häst, men gjort är gjort och mina föräldrar vägrar att sälja den, så jag får helt enkelt göra det bästa av saken... Somsagt, jag håller helt med dig, men det finns inte så mkt som jag kan göra....

3 Kommentarer
Anonym:

kan ju va så som det är me de flästa hästarna att hon kommit till rätta nu och då börjat testa vem som bestämmer. de flästa hästar testar och boggie e så ung så hon lär förmodligen testa



SKRIVET DEN: 2010-09-07 KL: 18:32:39
Anonym:

Vad skönt att du tog mitt svar på ett mkt moget sett. Hoppas att allt löser sig för dig, har du kuniga människor runt dig?



SKRIVET DEN: 2010-09-07 KL: 21:09:41
Anonym:

Det kommer nog bli jättebra i slutändan för jag antar att du valde just henne av en anledning. Ge inte upp och var beredd att ta hjälp av tränare, gärna olika så du kan suga åt dig så mycket information som möjligt från olika håll. Kom ihåg också att hon varit med om många omställningar på kort tid och det skapar ju spänning framförallt om hon inte åkt runt så mkt. Kontentan är väl ge inte upp och var ödmjuk nog att acceptera hjälp.



SKRIVET DEN: 2010-09-09 KL: 21:32:59



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: