Västervik - HELA HELGEN!
2010-09-25 / 08:37:49 / Tävlingar

Lördag idag då, och denna lördag, eller jaaa hela helgen faktiskt så är det tävlang borta vid västervik. Första innomhus, så vi får se hur det kommer gå, vad jag mins så brukade hon gå bättre inne, men vi får se :) Idag blir det iaf msvB (120cm) kvalar vi, så kan det ev, men bara en liten chans, så kan det bli att vi startar msvA(130cm). Och imorn gott folk är det dags för globenkval! :) Är ganska peppad, och ska snart köra iväg till stallet, har ju börjat övningköra. Dock så väntar inget kul väl i stallet. Har nämligen 4 boxar att mocka, 4 hästar att fixa mat till, och 1 att sätta i skritten -.-' Menmen, vad gör man inte för sina vänner. Nu har jag inte så mkt tid kvar, så jag ska börja fixa mig, skriver senare om hur allting gick! :)

2 Kommentarer
lucke:

Hejsan, vad göres? :)



SKRIVET DEN: 2010-09-25 KL: 09:03:00 URL: http://modegrabben.blogg.se/
Sandra:

Kikar in.. Vad ska du hitta på idag då? :)



SKRIVET DEN: 2010-09-25 KL: 09:51:02 URL: http://sandraorrebro.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: