Vreta <3
2010-09-03 / 20:18:06 / Min vardag

Dagarna här har varit super :) Skolan rullar på, lite trögt bara och idag har vi lärt oss att köra traktor, vilket var frääääääänt! Filmer och bilder från körningen kommer senare :) Jag älskar fortfarande stället lika mkt, och folket är verkligen otroligt. Imorn äre tävling i Kumla, då jag ska starta LA och MSVB. Kom nyss på att jag inte berättade resultaten från förra helgens tävling. På lördagen så var det derby, 21 hinder och 24 språng och jag trodde att jag skulle dö! Men vi klarade oss igenom med två nerslag, ena p.g.a mig och andra i slutet av banan för att hon vart trött. Men duktig ponny de var hon allt. Sen på söndagen så kom jag 4a i LAn och fick två ner i MSV B. Hon var jättetrött i sista klassen så jag fick nästintill trycka henne runt banan, men ponnyn var duktig ändå! :) kvällens planer är filmkväll me popkorn på menyn, men innan det ska jag slänga in lite bilder från olika dagar på Vreta :)




Varje dag på Vreta är Fredag, så varje dag är lika kul, och feeeeeest är bara förnamnet.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: