ändrade planer
2011-08-12 / 00:24:09 / Dagens Ridpass

de blev lite ändrade planer... as usual...
Anko kom inte ut och fottade idag så jag tog upp boogie till ridhuset och red igenom henne där. Hon var så sjukt fin, jag satt nästan och log hela ridpasset. Massa creds till Hanna som har jobbat massa me henne under lovet!
När jag kom ner till stallet igen så kom hanna och frågde om jag ville rida ut, sure lixom. Dock skulle hon hålla lektion för lisa först så jag passade på tt kila iväg till vh och köpa pizza. Sen fixade vi hästarna och red iväg. Smoothie var också riktigt jävla fin, mjuk som en banan och pigg. Blev lite dragkamp, men vi redde ut det sen. När vi kom tillbaka stod ett hinder på volten så jag var bara tvungen att ta några språng på de. Vart inte högt alls, kanske 70cm.
Imorn blir det iaf dressyrsadeln och ett riktigt dressyrpass för damen. Boogie ska nog få komma ut i skogen igen och så kör vi ungefär varannan dag ett tag. Lovet börjar ta slut, hahhaha men tur för mig att jag får längre lov än er suckers ;) för jag ska nämligen till Spanien den 18:e, och börjar skolan först den 29:e ;)
dax att sova nu, uppdaterar imorn!

1 Kommentarer
Anonym:

vilket stall står du i?

och vilken skola går du i? :)



SKRIVET DEN: 2011-08-22 KL: 16:10:44



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: