Boogies Bror
2011-08-08 / 12:18:49 / Min vardag

Nu åker jag åter igen iväg och rider. Denna gången för sista gången i polen iår. För imorn åker jag nämligen hem. Hästen jag ska rida igår är ingen mindre än boogies halvbror, dom har samma pappa. Riktigt fin häst som liknar boogie till utseendet. Dock är inte datorn riktigt på min sida idag så jag får slänga in bilder när jag kommer hem till svergie istället.
Saknar mina pärlor där hemma, och ska bli jättekul att få träffa dom igen. BTW, så måste jag gratta Hanna, som i lördags var i Tierp och tävlade med smoothie. Dom kom 6:a i LA och lyckades få med sig en vinst i MSVB! STORT Grattis! :)
Boogie har btw också gått bra har jag hört, då dom var i skåne i ca 1,5 vecka och tävlade. Av 5 starter så var 4 av starterna i 120cm felfria, och starten i 125cm fick hon 4 fel i. Så jag är jättestolt över min "lilla" flicka.
Annars har jag haft lite fullt upp med att spendera sista tiden i polen, genom att ha så kul som möjligt. Åkt runt här och där, plockat svamp(där vi lyckades gå vilse i 2h) haft öl/nestea- krig, där jag kan säga att jag va vääääääääldigt kladdig efter. Vi har helt enkelt gjort massa saker som kommer vara svåra att glömma :) Men nu känns det som om de faktiskt är dax att komma hem igen, även fast jag gärna skulle stanna längre här, men skolan kallar, och hästarna kan jag inte vara utan hur länge som helst :)
Skriver mer när jag kommer tillbaka ikväll om hur det gick me ridningen.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: