"Shoppat" loss!
2011-08-04 / 14:27:50 / Prylar

hahhaha på sätt och vis har jag faktiskt shoppat, fast ändå inte. Vi köpte ju en sadel till boogie förra sommaren, här från polen som visade sig inte passa sedan. Åkte bort till affären och frågade om vi kunde göra något sorts byte och jag fick välja vad jag ville tills det nådde ett visst pris, jag kan säga att det blev en heeeeeeel del grejer, och jag har fortfarande inte kommit upp i priset som jag skulle få byta för, hehehehe....

Fick iaf med mig:
1 par ridskor
1 par chaps
3 par ridhandskar
1 träns
1 bett
5 par strumper
2 ridbyxor
2 tröjor
1 täcke
1 par veredus carbon gel skydd
1 par rundsporrar
1 par vanliga sporrar
x-antal borstar
2 schabrak med matchande luvor
4-pack vita lindor
1 sadelgjord
1 stövelväska
2 grimmor.

Tror att det var allt och jag kan säga att hälften av sakerna vet jag knappt vad jag ska göra med. Så de blir väl att kanske sälja lite gamla saker och byta ut som de nya :) Jag har inte jättestor lust att fotta allt just nu, eller jo fota skulle jag kunna, men jag orkar inte lägga in allt på bloggen så de får de bli när jag kommer hem. :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: