virgio pijano
2011-08-12 / 21:11:24 / Dagens Ridpass

Somsagt, ändrade planer... igen?
Emma messade mig och frågade om jag ville rida pijano, sure så jag åkte dit kl.10. Red lite markarbete på volten och han var verkligen jättefin! Måste säga att det är en riktigt svår häst, som har sitt humör. Avslutade med ett litet språng, som också vart bra. Skrittade av med emma, då tog jag smoothie. Sen skjutsade jag upp emma till bussen och åkte tillbaka till stallet igen. Tog in och fixade men smoothie och slängde på dressyrsadeln. Ut på volten och jobba lite där. Hon var jättefin! Men hon blir lite stretig i skritten. Tror för att det är att hon tror att hon får avsluta då så då tar hon upp huvet, men icke sa nicke. Jobbade under sig fint och avslutade med ett språng på lilla hindret. Sen sa mitt huve att de va för mkt sol ute så de ville såklart straffa mig. Frågade om hanna ville ta boogie så jag kunde åka hem och vila, och så blev det.

Men imorn så har jag tre hästar att rida. Pijano ska först ridas ut, barbacka. Wish me gooooooood luck ;) Sen ska smoothie och boogie upp till ridhuset och hoppa. Får hjälp av hanna så tar upp båda samtigt och hon skrittar på den som jag inte hoppar :) Ska försöka få me kameran så ni för en gångs skull får lite bilder också för bloggen börjar se svartvit ut av all text som skrivs hela tiden. Nu ska jag fortsätta plugga och sen blir det utgång :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: