Dax att skriva lite
2011-02-12 / 09:44:10 / Allmänt

Nämnde förut att jag inte kommer att uppdatera lika ofta som förut utan gör det mest som en nöjesgrej. Sen så tycker mina föräldrar att de e kul att veta vad jag gör med hästarna när dom inte är med.
Har inte varit i stallet på typ kanske 3 dagar. lite segt men inte haft lusst alls! Smoothie har haft medryttare och Boogie har tappat sko, så jag har passat på att chilla.

fick en fråga av en läsare:
Lina om Gävle:
`Jätte fin blogg :)några tävlingar inplanerade?

SV: tack så jättemkt! Jaa jag har två tävlingar inplanerade inom närmaste tiden och det är först nu i helgen, alltså imorn på Heby. Ponnyn ska dit och vi hoppar LB och LA. Nästa helg är det Stäket med Storhästen, som startar 1,05 och 110cm.

Slänger upp två otillåtna bilder från högbo där ponnyn kom 6:a i LB, fick 4 fel i LA. Hästen nollade både 1m och 110cm!



2 Kommentarer
sandra:

fina bilder på er :)



SKRIVET DEN: 2011-02-12 KL: 16:00:48
sanne:

Vart står du med dina hästar? :)



SKRIVET DEN: 2011-02-22 KL: 18:19:06 URL: http://youngriders.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: