tillbaka!
2011-02-03 / 07:52:54 / Allmänt

Nu e jag tillbaka till den här bloggen igen. Men uppdaterar jag inte varje dag så blir de helt enkelt så för jag har 10000 saker att göra om dagarna.
Men iaf, ni kommer väl såklart få läsa om min dag i stallet och sen så kanske de kommer in lite cheerleading också :)


I helgen blir det tävling, på högbo. Betyder att vi åker iväg på fredag runt kl 3 och kommer tillbaka kanske runt 5 på söndag och därifrån ska jag knalla vidare till min cheerleading, så de blir en lång helg med mycket som händer. På lördagen startar jag LB och LA men Smoothie och på Söndagen blir det 1m och 110 med boogie. 110 är debut så vi håller tummarna för att de går bra :)


1 Kommentarer
Hanna:

Går du på cheerliding? vad roligt! :)



SKRIVET DEN: 2011-02-03 KL: 15:05:27



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: