Svar på frågor!
2011-07-29 / 10:27:38 / Allmänt

Kan börja med att komma med mina oändligt dåliga bortförklaringar om varför jag inte jobbat. Kan även säga att jag inte ridit på drygt en månad, och under tiden har min vän Hanna Carlsson haft hästarna. Det är nämligen så att mina föräldrar har en väldigt jobbig sjukdom som heter ressjukan(nejnej dom mår inte dåligt av den) - DOM ÄLSKAR ATT RESA!! Så under den senaste månaden så har jag först varit i Spanien i 10 dagar, kommit hem till sverige i 4 dagar och åkt till polen. Jag har alltså drygt en och en halv vecka kvar i polen som ska spenderas ordentligt! Sedan kommer jag hem i typ en vecka för att åter igen åka till spanien med min bästa vän... hehehe.

Men nu till frågorna:

FRÅN ANONYM
Lite frågor:

* Berätta hur många hästar du har haft och berätta om dom?

* Super fin blogg och jag följer den. :)


sv: Jag har faktiskt bara haft 3 hästar, varav två är dom som jag har nu. Smoothie och boogie antar jag att ni känner till, om inte så självklart skriver jag en presentation om dom. Annars kanske ni har hört om min förra ponny Brave Heart. Dessutom tror jag faktiskt att jag skrivit om honom tidigare. Men om jag inte har det så skriver jag en presentation om honom i ett eget inlägg.
Tack så jättemycket!! De glädjer att höra att någon iaf gillar den :)

Glöm inte att har ni några frågor så släng gärna in en kommentar så svarar jag på den så fort jag kan! :)

1 Kommentarer
Anonym:

SV: Tack så mycket för ditt svar och gärna vill jag höra mera om den Brave Heart. Skulle vara kul hur du hade med honom. Och varför du sålde honom? :)



Kram från en av dina bloggläsare ;)



SKRIVET DEN: 2011-08-22 KL: 03:19:17



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: