Back to normal
2011-06-20 / 10:47:14 / Tävlingar

Nu är jag tillbaka på denna blogg igen, och hoppas kunna stanna lite längre. Försökte mig på att skapa en ohästig blogg men kom fram till att det blev aldeles för svårt att skriva där. Så nu är jag tillbaka här igen.

I helgen var vi ju och tävlade på hemmaplan, Runsten. Är riktigt nöjd med alla resultaten, eller iaf nästan... fredagens 120 gick inte så bra alls heheheheh...

Iaf... vi åkte dit på onsdagkvällen eftersom att jag även skulle vara funktionär. Lastade ut hästen och stallade in henne och sedan "stallade" jag in mig själv i kursboendet.
På torsdagmorgonen började tävlingarna och första klassen var 110cm, som jag och boogie bar anmälda till. En lätt liten uppvärmningsklass som vi utan problem nollade. Sedan efter det så var det 120cm och den rundan kom vi runt med ett litet slarvpet bara, supernöjd.

På fredagen började ovädret, och jag hade inte orkat brodda om så den klassen drar vi ett sträck över. Kan bara säga att jag hade 19 fel totalt....
På kvällen var det ryttarfest och som jag såg det så hade alla riktigt kul, går inte in på några detaljer ;)

Lördag vart det ingen start för boogie, vilket var synd då de blev jättefint väder. Jag låg istället med sofia och bella och latade mig i soffan hela dagen, sköööööööööööööööööönt!

Söndag var de dags för helgens sista klasser med bl.a Grand Prix som avslut. Jag startade 120cm här med och nollade den utan problem. Är supernöjd över min lilla pärla! <3

Helgen var alltså riktigt bra och jag hade så underbart kul så jag kommer sakna det! Men, om ett år är det ju Runstenshoppet igen så då kanske vi ses? ;)
Köpte lite saker också, men de kommer med i nästa inlägg!





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: