Horseware&Rambo
2011-06-20 / 11:03:33 / Prylar

Ett av mina absoluta favoritmärken måste nog vara Horseware och Rambo. Har flera saker där ifrån och jag tycker att dom håller en riktigt bra kvalitet. Mitt senaste inköp var faktiskt senast i helgen då jag köpte en massa grejer när Stromsbergsgard var där ute under tävlingarna. Dessa saker fick följa med mig hem:

Fleece täcke i strl. 155cm - Grå.

Regnjacka till tävling i strl. M - Blå.


Svarta ridhandskar + vita tävlingsöverdrag-byxor.

Sen köpte jag även ett 0g fodrat Stalltäcke i grått och en Matchande grå grimma.

Jag har även sen tidigare massa av deras saker bl.a. ridtäcken, fleecetäcke, fleeceväst, vanlig väst, träns, grimma m.m.
Är ni intresserade av detta märke så finns allt att köpa här!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: