Latar mig
2011-06-21 / 13:03:26 / Min vardag

Ligger hemma och latar mig just nu och har varken lust eller ork att göra något just nu. Funderar på att kanske börja pilla lite i photoshop och skissa lite på en ny design till bloggen. Känner att den måste uppdateras lite eftersom att den varit off så länge. Men då är frågan, vad ska jag har för färg? vad för bilder? hmmm....
Antar väl att jag kommer på de under tiden jag fixar den.
Åker till stallet runt 4 idag och rider ut med emma. Tar då Smoothie så får vi se om Gullman vill låna boogie annars ska hon vila lite nu några dagar. Annars så drog jag mig motvilligt upp från sängen i morse när väckarklockan ringde och meddelade att jag skulle till tandläkaren. Hatar verkligen det stället, urschh och fyyy!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: