sjuk?
2011-06-22 / 14:19:09 / Min vardag

Har legat i sängen hela dagen och känner att jag börjar bli lite sjuk kanske`? Hostar lite och är allmänt hes men jajaja... jag orkar faktiskt inte bry mig. Jag har fallit in i någon slags lathetsperiod, där allt bara tynger mig och jag gör inget annat än att ligger hemma och är i stallet. Kompisarna bara skjuter jag åt sidan, och jag stänger på nått sätt ute mig från omvärlden där utanför hästlivet. Kanske har bloggen något att göra med det hela?
Idag som jag nämnde igår är det iaf hoppträning för Per-Ola Nyström - han som är med i bonde söker fru ;) Har tränat för honom lite tidigare med både smoothie och boogie men idag får smoothie följa med då boogie tävlat i helgen.
Boogie ska tömköras lite, känner att det var ett tag sedan vi gjorde det så hon ska få jobba lite utan ryttare faktiskt :)
Vet inte om jag kommer hinna uppdatera idag för träningen börjar sent, halv 8 och vi brukar hålla på tills pelle är helt nöjd.
Neeej, nu ska jag ta och göra lite nytta istället. Måste hitta ngt snyggt brunt pannband någonstans i garaget och ett brunt sidostycke till mitt pannband då jag just nu rider runt med ett brunt och ett svart? tränset är ju brunt. Sen så ska salumoppen tvättas av för idag kommer dess köpade och hämtar den! OCH JAG BLIR RIK :D eller tjaaaa... intee rik kanske, men jag får ju lite pengar att handla för i spanien och polen. I polen ska jag även kolla runt efter en blå Kavaj, och kanske ett par till senskydd till boogie och smoothie :) de brukar vara lite billigare där. Neeej nu ska jag dra, slänger in ett inlägg innan jag åker! PEACE OUT!

Spanien, here I come! (utsikten från vårat område ;) )


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: