Stallet nu!
2011-06-24 / 11:20:09 / Min vardag

Nu bär det av mot stallet! Båda hästarna fick vila igår eftersom att jag kände att jag behövde komma ut. Dessutom hade jag fallit in i någon sorts dvala, och sov typ hela dagarna`? Iaf så slutade det hela med att jag kom hem tre på natten, hahah de behövde jag verkligen!
Idag så har jag inget speciellt planerat utan ska nog bara rida ut. Båda mockarna ska mockas eftersom att det är röd dag, så de kommer ta lång tid -.- jag är riktigt seg på att mocka! Boogie ska antingen vila eller bara skrittas ut.
Får skriva mer sen för mamma tjatar på mig hela tiden att jag ska skynda mig, hejdå!
Slänger in lite snabba bilder från när jag och emma bytte hästar :) Notera även att jag hoppade pijano i dressyrsadel!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: