Dagens planer!
2011-10-12 / 09:31:24 / Allmänt

Dagens planer var det ja. Milen är i stallet och går en promenad med boogie nu medans hennes söta lillasyster sitter på. Så när jag kommer till stallet ikväll så ska jag ut och skritta en tur på henne. Smoothie ska joggas lite antingen i ridhuset eller på volten. Medicin ska ges och såret ska plåstras om :) boogie ska tvättas om jag hinner annars får jag göra det imorn :) saker ska putsas inför tävlingen och imorn ska hon få ett litet checkpass så jag känner att du är mjuk osv för helgens tävlingar. De ska gå så Braaa! :)


2 Kommentarer
amanda:

Hej! Såg ditt inlägg i Skutans gästbok haha och tänkte kolla om jag kunde få köpa lite grejer av dig om du ändå skulle rensa bort? :) Har precis skaffat en liten storhäst som jag behöver lite nytt till så jag vet inte om du kanske har nåt i typ strl cob eller full? Vad som helst haha, så himla drygt att behöva köpa en massa nya dyra grejer om andra alternativ finns liksom.. skadar ju inte att fråga iaf! :) Kram



SKRIVET DEN: 2011-10-12 KL: 09:54:21 URL: http://allroundmuppar.blogg.se/
Emma ♥ Lydia:

Såg att du har schabrak, täcken, träns & benskydd m.m som du ville ge ut gratis till skutan. Har du inga bilder på schabraken, benskydd & träns? Jag är intresserad isåfall (a) Kram! ♥



SKRIVET DEN: 2011-10-12 KL: 15:14:45 URL: http://youngrider.webblogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: