Dressyr!
2011-10-02 / 10:14:19 / Smoothie<3

Drar iväg till stallet för ett dressyrpass med min fina ponny. Efter lite tankar här och där så tror jag nästan att jag bestämt mig... Dressyren kommer att satsas på, med lovorden - Jag tror att hon kan gå hela vägen inom ponnydressyr. Så varför ska man inte ta vara på det som kan bli så bra. Jag har lärt mig att tycka om dressyr, att se dom där fina hästarna göra det dom ska. Hoppning - grymt kul, men de känns som om vi ligger på botten nu. Ni kanske tycker att jag överdriver men när man har en ponny som alltid gått superbra som helt plötsligt fått för sig att stanna utan att det är några problam med henne så blir det faktiskt inte kul längre....
Sååå från att se ut såhär i ett "dressyr/markarbetespass":


Till så som hon ser ut idag. Ska försöka filma på fredag när jag har dressyrlektion igen!
Men jag kan lova er att ni kommer se stoooor skillnad!!

1 Kommentarer
Izabella -TEAM LYCKÅS:

Guu vad länge sen :) saknar!!! ♥♥



SKRIVET DEN: 2011-10-13 KL: 21:15:56 URL: http://teamlyckas.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: