Klumpen är igång igen....
2011-10-08 / 10:35:24 / Min vardag

Jag som trodde hon hade slutat med det där, men nej nej. Igår när jag skulle sätta på boogie hennes täcke så ser jag att hela hennes ben är täckt av blod. Suuuuuuck, jag hade inte alls tid för detta då jag hade cheerleading och mamma skulle ha gäster och dessutom ska vi tävla imorn. Men jag bet ihop och ställde henne i spolspiltan och spolade av det. Det var fräscht så för hoppningsvis har det inte kommit in så mycket skit i det. La iaf på ett alsolsprit förbaand så får vi hoppas att hon inte är halt idag. Ska longera henne lite först och e hon fräsch så ska jag rida henne. Öven natten får hon stå med lindor så de inte kommer något skit i såret. Smoothie gick dressyr igår för tränare och det gick sjuuuukt bra! Så hon ska bara skritta idag. :)



Tävling imorn(om hon inte är halt svullen och varm) på Vreta - 120cm x2!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: