Nu funkar de!!
2011-10-11 / 09:26:54 / Allmänt

Nu funkar ÄNTLIGEN blogg-appen så nu kan blogga vart jag än är(d.v.s i skolan när jag har sjuuuuukt tråkigt)

Boogie har ju fått lymfangit, de kan ni googla själva ;) men jag skrittar henne uppsuttet varje dag och så hår hon på medicin. Annars så tycker hon väääääldigt synd om sig själv och är tjurig mestadels av tiden, så hon blir superglad så fort hon får komma ut på tur.

Smoothie har träning ikväll och idag så ska självförtroendet ligga på topp, den inställningen ska vi ha från första början! Hon kan, jag kan så vad gnäller vi båda om?

Lektionen jag sitter på nu är samhälle b, supertråkigt tycker jag!! Men praktiken får väl väga upp en del, så ni hästmänniskor som handlar på lyckås kommer att få se mig hela vecka 46, taggar! Rast nu och sedan blir dett 2,5h matte c....


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: