nytt, nytt, nytt.
2011-10-09 / 08:52:16 / Min vardag

Vi kan ju börja me de negativa grejerna först.
Boogie är halt, hennes ben(hela) är 5ggr större än de andra. Hon går nu på metacam och något annat.
Detta betyder alltså att tävlingen idag blev inställd för oss på Vreta, och vi fick även avanmäla oss från södertälje... synd!

Possitiva sakerna då`?
Marianne tror att de kan vara lymfangit, så jag ska skritta henne uppsuttet en gång per dag och skritta henne för hand en gång per dag. När svullnaden senare går ner får jag börja rida på som vanligt, lite försiktigt. Inga tävlingar på g så vi ska ta de megalugnt nu i vinter.
+En ny header kommer upp!

Annars så funkar det bra, livet rullar på och de gör smoothie också. Hon gör stora framsteg inom dressyren och utvecklas verkligen inför varje lektion. Så jag ska bara träna vidare, och som det är planerat så ska hon gå i en riktigt stadig form till våren, och det är även då som våran första dressyrtävling går av stapeln.

Annars har smoothie sin sista tävling på södertälje, och vi håller alla tummar i världen att de går bra och att vi har riktigt kul! :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: