södertälje, hela helgen!
2011-10-14 / 08:09:43 / Tävlingar

Idag börjar det. Idag är första dagen i södertäjle, och jag taggar stort! Förra året som jag var där gick det rätt så bra, jag tog inte med mig några placeringar men jag var nog nöjd över resultaten fram tills på söndagen, då jag ramlade av två gånger, en gång på frammhoppningen och en gång inne på banan på självaste globenkvalet. Året innan det gick också väldigt bra, kommer ihåg att jag rev samma hinder i två av klasserna, hehehe de jävla tattinihindret! Iår skulle varit de bästa då jag även skulle hoppat boogie men så blev det ej. Iaf, så startar jag bara en LA idag. Taktiken är att inte tveka alls, utan göra det som jag gjort så många gånger förut. 110cm är ingen höjd för oss så varför ens fundera över det? Men vi ska rida, fokusera men ändå ha kul, visa henne att hon ska vara mellan hand och skänkel, absolut inte någon annanstans. Där är hennes plats och där ska hon vara. det som skräckar mig mest är kombinationerna, det är där hon har stannat, men det ska gå bra! Spöt hänger med och blir min bästa vän idag, håll tummarna för oss nu! :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: