stallet
2011-10-13 / 11:25:52 / Min vardag

Igår blev det ganska sent i stallet. Kom dit runt kl halv 6 och skrittade ut på boogie en runda. Jag vet inte om hon blir bättre eller sämmre för just nu står det verkligen still... Smoothie red jag på volten i mörkret. Riiiiktigt mysigt var det, och det var typ över ett år som jag red när de var mörkt. Hon gick verkligen jättefint! Var mjuk och lyssnade bra, så jag var verkligen nöjd. Sen åkte jag hem typ kvart i 8 och kom hem lagon till bonde söker fru :) Idag är jag ledig från skolan, och ¨då är planerna att jag ska ut rill garaget och packa ihop lite hästgrejer som jag inte vill ha. Dom ska jag nämligen köra över till skutan. För hoppninhsvis så får jag lite ordning på alla saker som bara ligger och skräpar där, så jag kan köpa in lite nytt nu på globen. Boogie ska som vanligt skrittas och få sin medicin. Smoothie ska först checkas på volten lite och sedan ska hon tvättas och flätas inför imorn. Jag inte tävlat med knoppar på eviigheters evigheter så det är dax för det nu ;) Sen åker jag hem och fixar alla mina grejer, smörjer mm.

2 Kommentarer
Amanda:

La till dig på fb också, vet inte om du såg det ;) men mitt nr är i alla fall 0736955856, kanske lättare att skicka där :)



SKRIVET DEN: 2011-10-13 KL: 13:17:02 URL: http://allroundmuppar.blogg.se/
Emma ♥ Lydia:

Sv; Jaha, ok. För jag skulle behöva till min sommarponny. Om du har i stl Cob i träns, full i schabrak, skydd i Cob, & täcken i 135 cm säg till :)



SKRIVET DEN: 2011-10-13 KL: 13:41:05 URL: http://youngrider.webblogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: