Dagen!
2011-09-11 / 21:29:19 / Min vardag

Började med att åka till stallet på morgonen, då jag planerade att hinna med hästarna innan cheerträningen. Dock hann jag bara med boogie och det var hon som var viktigast idag, smoothie har ändå gått hela veckan. Så jag satte på boogie pessoaselen idag och loncherade henne på volten, och när hon tillslut slapnade av och sökte sig neråt så var hon riktigt fin. Ska försöka tömköra henne minst en gång i veckan, dock tror jag inte jag hinner med det dom veckorna jag har tävling...

Hade tänkt att åka direkt till cheerleadingen som började kl.14.00 men blev klar runt 13.00 i stallet så åkte hem en snabbis och åt innan. Sen bar det av till cheerleadingen och jag kan säga att de va ett riktigt roligt pass idag, dock väldigt tungt i slutet. Övade till mesta dels på byggen och avslutade med styrka. Vi har även fått en ny tränare(en till) - Jonna. Så Jonna tillsammans med Martina ska träna oss nu, och vi satsar stort inför RM som är i februari, tills dess är det bara att träna, träna och åter igen träna, man vill ju inte se fet ut i dräkterna ;)

När jag kom hem, så var jag helt slut i kroppen, så en tupplur fick det allt bli. Nu ligger jag här, och har precis sett klart på fired up! - en cheerfilm som jag starkt kan rekomendera då den handlar om manliga cheerleaders :)

Imorn blir det en hästfri update och då ska jag passa på att skriva lite mer om cheerleadingen - Milen(medryttaren) har hästarna imorn!


Ni är bäst!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: