Inledning på nytt!
2011-09-08 / 09:41:03 / Veckans planering

Börjar med ett litet kort inlägg att välkomna er på nytt till min blogg. Nu när sommaren är slut och alla mina resor har avslutats så kan jag äntligen börja blogga igen. Jag hade försökt att blogga om både cheerleadingen och ridningen, kanske även lite om min vanliga vardag, så de inte bara blir om hästar, för de finns ju kanske andra som också vill läsa, som kanske är mer intresserade om cheerleading. Men iaf, nu är jag tillbaka och ska så gott som de går uppdatera så ofta jag hinner (och vill). Hästarna är i topptrim, värre är det med mig då jag känner mig rätt så ringrostig, men bitarna börjar sakta men säkert komma på plats igen. Börjar skolan kl. 12.30 idag och har då bara idrott, och efter det så ska jag ev iväg och fika så det får bli tidsinställda inlägg.
Dessa inlägg kommer iaf komma ut:
*Tävlingsplanering
*Svar på frågor
*Cheerleadingen
*Senaste tävlingen
*Under tiden jag var borta
Det är just nu det som känns roligast att berätta om så inlägg kommer falla in lite då och då idag :)
den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: