Stallet idag!
2011-09-08 / 21:59:53 / Min vardag

Åkte till stallet idag trots att jag igentligen är stall-ledig på torsdagar, men eftersom att jag fick skjuts av karro så kände jag för att åka till stallet ändå (karro bor precis vid vårat stall, hennes föräldrar äger stallet ovanför oss, hässlingby) så karro dumpade av mig där.
Red iof inte men hämtade in smoothie och fick en ide om att klippa manen på henne då den blivit ganska lång. Tog ju ett bra tag, men tillslut blev jag klar och dessutom nöjd med resultatet!! I helgen får även boogies man klippas :)
Åkte hem ett tag, och slängde mig i soffan och glodde teve ett bra tag tills mamma ringde och sa att vi var tvugna att åka tillbaka till stallet och hämta sadlarna så att hon kan smörja dom inför imorn då vi åker till mustang för att se om dom fortfarande passar. Tror ganska säkert att smoothie kommer behöva en ny då hennes galopp har blivit rätt så kantig på senaste tiden när hon har hoppsadeln. Men iaf så får ni veta mer om det imorn!
Resten av inläggen på listan kommer också upp imorn, dock vet jag inte när eftersom att jag har fullt upp hela dagen, först skola, sen mustang, sen cheerträning och sedan en träff(tror jag) blir träffen inte av så blir uppdateringen bra, men vi får ju se ;)
Nu ska jag fortsätta chilla i badet, med datorn på bubbelbadkars-kanten och wordfeud på iphonen !

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: