Sammanfattning av gårdagens träning.
2010-11-04 / 15:32:41 / Träningar

Börjar med att berätta om träningarna varförsig.

Smoothie:
Hon var verkligen jättefin, och fick väldigt mkt beröm av min tränare. Vi hoppade massa linjer och avslutade med en liten bana och smoothie hoppade väldigt bra faktiskt.

Boogie:
Gick också superbra, dock var hon lite trött efter gårdagens besök på mustang. MEn hon hoppade hindrena som om dom var 5 km höga, och jag... ja jag flög väl åt hellvete varenda språng, hahahha! :P Men likadant här så avslutade vi med en bana i slutet, och det gick faktiskt  jättebra, det är ju trots allt första "riktiga" hoppträningen. Dock blev hon trött ganska snabbt, men vad kan man förvänta sig av en bebis, hon skötte sig lixom exemplariskt ändå! :) hahah dessutom räddade hon mig på en massa språng, så duktig som hon är.


Fick även en liten fråga, och tänkte att den passade till inlägget.
Anonym
om Hoppträning idag:

vad tyckte du om hopptränaren?

Svar: Har ju hoppat för henne en massa gånger förut, de är ju min gamla hopptränare, som jag hade innan smoothie blev skadad, efter det gick jag inte tillbaka till henne eftersom att jag vi inte riktigt var på´samma nivå efter skadan. Sen flyttade ju jag till linköping. Men Cathrine är jättebra, och det har gått allmänt bra varje gång när jag tränat för henne, vilket man sett på tävlingsbanan. Så bor du i sthlm så rekomenderar jag helt klart Cathrine Persson som hopptränare! :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: