Svar på tal
2010-10-14 / 09:27:55 / Boogie Woogie

Lina Renström om Gårdagens tävlingsresultat:
Gud vad tråkigt med Boogie "/ Vad är det hon gör då? :( Lycka till!

v om Gårdagens tävlingsresultat:
berätta gärna vad som göratt du ej vill ha boogie? vadgör hon osv?=(

kram
Ankoo om Gårdagens tävlingsresultat:
Vad är det hon gör då? :O boogie alltså :O tråkigt att man ska behöva tappa självförtroendet :/


SVAR: Jaaduuu, man kan ju säga såhär att vi helt enkelt inte passar ihop. Hon vet inte vad jag vill och jag vet inte vad hon vill så vi får lixom inte ihop ngt, och lyckas inte sammarbeta. Sen så är hon så stor, så jag klarar inte av att hålla ihop henne, vilket gör att hon drar tyglarna ur handen på mig, jag tappar balansen, och så måste vi börja från början. Känns som om vi bara bråkar hela tiden, och jag känner att vi helt enkelt inte är så att säga "gjorda för varandra".

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: