Svar på fråga
2010-09-03 / 20:03:13 / Min vardag

Elin om Behöver bara säga ett ord, AMAZING!:
Har du flyttat till Linköping ?! kommer du ALDRIG till back till stockholm ?! :)

Svar: jaa.. man kan nog mer eller mindre säga att jag har flyttat till linköping. I vilket fall som helst ser jag linköping som mitt nuvarande hem och stockholm som tjaaa... stockholm. När jag ska åka till mina föräldrar så säger jag alltid att jag ska åka till sthlm men åker jag till mitt boende här så säger jag alltid att jag ska hem. Visst kommer jag tillbaka till stockholm, men tror inte att jag kommer typ bo där. Tror att jag kommer att skaffa mig en lägenhet här i linköping eftersom att jag är så jävla trött på sthlm. Men självklart kommer jag dit lite ibland och hälsar på alla vänner, men linköping är mitt hem och det är här jag kommer att stanna :)


På bilden är det Jag, Angelica, Frida, Rebecca och Evelina :) Fina vänner <33


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: