testar igen!
2011-02-25 / 08:15:02 / Allmänt

Nej, nu vill jag faktiskt blogga, så nu ska jag göra de!
de senaste helgerna har jag hunnit med två tävlingar, en med varje häst.
Heby med Smoothie, 0+4fel i LB, 0fel och 5:a i LA
Stäket med boogie, 0a i 105 och 0ai 110.
Lyckade helger alltså!

Sedan har jag äve  shoppat lite. Blev bl.a ett dressyrschabrak, med matchande lindor, ett reflextäcke, reflexboots och skydd, nya träningsskydd, hackamore till boogie och ett nytt tävlingstäcke till smoothie att ha när det blir varmare :)

fick även en fråga:
sanne om Dax att skriva lite:

Vart står du med dina hästar? :)

SVAR: mina hästar står på Grindtorp somm ligger alldeles precis i närheten av österhaninge kyrka. får ni svar på frågan om jag skriver så?

Fler inlägg kommer, tänker inte pressa ihop allt i ett :)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: