Svar på fråga!
2011-10-09 / 08:58:43 / Allmänt

Johanna om Svar på fråga igen!:

Är det fortfarande samma tjej som hade det när jag stod där eller har det ändrats ? :)

SVAR: Nej, vi har en ny ägare i stallet. Den här familjen har stått inackorderade i stallet hyffsat länge och det har verkligen blivit bra sedan dom tog över. Familjen Carlsson är det jag snackar om. Dom har själva 4 egna hästar i stallet, Diezel, Webster, My Limbo och Isabelle.

   
Amanda  ([email protected]) om Svar på fråga igen!:
Hej!

Såg här att det fanns stallplatser lediga på Grindtorp, finns det fortfarande det? Isf kanske du kan maila mig nr till stallägaren?

/Amanda


SVAR: Tyvärr så tror jag inte längre att det finns några platser kvar. Men jag kan kanske ha fel, för har vi några så är de typ en. Men absolut, jag kan mejla över nummret till dig! :)


1 Kommentarer
Emma ♥ Lydia:

Bara så du vet så kommer skutan ge ut en del saker som du gav dom. Till några som ska hjälpa till på lördag..



SKRIVET DEN: 2011-10-13 KL: 19:51:27 URL: http://youngrider.webblogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: