Svar på fråga igen!
2011-09-08 / 11:21:00 / Allmänt

Anonym om ändrade planer:
vilket stall står du i?
och vilken skola går du i? :)
Hej!!
Jag står på ett stall som heter Grindtorp, men många känner igen det som Svinstallet. Stallet ligger vid österhaninge kyrka och har tillgång till massa fina ridvägar. Stallet ägs idag av familjen Carlsson och för närvarande så finns 2 platser lediga ;)
Jag går på Stockholms Idrottsgymnasium som ligger i närheten av Kungliga Tekniska Högskolan. Går linjen Sam-Ekonomi, men slutar tidigt varje dag för att ha tid för hästarna, absolut en skola jag rekomenderar!!
Mer om skolan kan ni läsa om här!
och här är "reklamfilmen" om våran skola:

2 Kommentarer
Amanda:

Hej!



Såg här att det fanns stallplatser lediga på Grindtorp, finns det fortfarande det? Isf kanske du kan maila mig nr till stallägaren?



/Amanda



SKRIVET DEN: 2011-09-19 KL: 19:35:02
Johanna:

Är det fortfarande samma tjej som hade det när jag stod där eller har det ändrats ? :)



SKRIVET DEN: 2011-09-20 KL: 23:03:47 URL: http://brolotensgrafit.com



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: